برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تهیه مگنت اصل و با کیفیت

نوشته شده در تاریخ1399/12/06 توسط 1121

مگنت با کیفیت و درجه یک
کشور چین در طراحی و تولید انواع آهن ربا با ابعاد، اشکال، گرید و کاربرد های متنوع، در بین سایر کشور های مطرح جهان، همچنان قدرتی بی نظیر و بی بدیل است، کاهش هزینه های تامین نیروی انسانی ، برخورداری از تکنولوژی برتر و فناوری های تک در فرآوری و ساخت مگنت ، وفور مواد اولیه ND و سایر مواردی که در این پست فرصت و مجال بیشتر برای پرداختن به آن نیست، از مهمترین دلایل برتری صنعت مگنت چین در جهان است.

چین به عنوان اقتصاد برتر جهان در صنعت مغناطیس، در شهرهای صنعتی خود، صدها کارگاه کوچک و بزرگ تولیدی را در این زمینه راه اندازی و فعال نموده است. که کارشناسان ایران مگنت تاکنون از تعدادی از شرکت توانمند آن بازدید داشته است. که به دلیل استقبال مشتریان، برای دستیابی به محصولات جدیدتر این رویه همچنان ادامه دارد.

نکته مهم در تولید محصولات چینی این است که شرکت های چینی از یک نوع محصول مغناطیسی مشخص، با چند درجه و کیفیت مختلف تولید می کنند. اغلب مشتریان و شرکت های ایرانی هم لطف می کنند برای کسب سود بیشتر، کم کیفیت ترین ها را انتخاب می کنند. البته به استثنای یکسری از فروشگاه های معتبر که در بازار تهران دارای مراکز معتبری جهت ارائه محصول می باشند.

گاها اشخاصی که حتی تسلط کافی به دانش مغناطیس ندارند و حتی نمیدانند چه محصولی با چه گریدی از طرف چینی تهیه کرده اند، اقدام به واردات می نمایند و وقتی متوجه اشتباه خود می شوند برای اینکه محصول تهیه شده را بفروش برسانند به هر دری می زنند و آنجاست که با گرید های عجیب و غریب که حتی وجود خارجی ندارند مواجه میشویم.

در خیلی از موارد پریدگی لبه آهنربا ،شدت میدان های نایکنواخت با تفاوت زیاد در یک پارت، تلرانس ابعادی زیاد ،آبکاری ضعیف، استفاده از مواد اولیه بی کیفیت با راندمان افت زیاد شدت میدان و... باعث خرید ارزانتر می شوند.

در تهیه مگنت پارامترهایی همچون تلورانس ابعادی، نوع آبکاری، مواد اولیه با کیفیت که در طول استفاده کوتاه مدت دچار استهلاک نشود( اینجاست که باید از فروشگاه شناخته شده خرید کنید)،گرید مورد نیاز ،درجه حرارت و... توجه کرد.

یکی از ساده ترین عملیات های ممکن برای اطمینان از صحت حرف فروشنده در مورد گرید استفاده از دستگاه تسلامتر  جهت سنجش میدان در سطح اهنربا می باشد.

پیشنهاد ما این است حتما در مرتبه اول از فروشگاههای معتبر این محصول را خریداری نمایید و در مرتبه دوم از ابزاری که صحت محصول را مشخص میکند استفاده نمایید.(فروشگاههای معتبر حتما این تجهیز را جهت صحه گذاشتن بر گرید و سایر پارامترها در اختیار دارند.)

ارسال نظر
پاسخ دهید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم